Käytiin tänään Foxyn kanssa kirjastossa, sinne menee noin puoli tuntia kävellessä. Juuri kun ovi naksahti lukkoon hoksasin että avaimet jäi sisälle. Siinä kävellessäni sitten koetin saada Esaa kiinni, mutta sillä oli puhelin äännettömällä, koulussa kun on.  No se lupasi tulla pian, kävin kirjastossa lainaamassa kaksi kirjaa ja Foxy osasi odottaa tosi hienosti pihalla; minulla meni ehkä 3 minuuttia. ;) Käveltiin sitten keskustan kautta kotiin, sai Foxykin taas vähän vastaantulo harjoitusta, eikä se pöhissyt tai pelännyt ollenkaan. Tosin veti kyllä välillä niin että olkapäähän sattui kun yritin pitää sitä aloillaan. Miksi on niin vaikea opettaa koira  kävelemään nätisti? Meilläkään kun ei lenkeillä ole ikinä niin kiire, etteikö voisi pysähtyä sen aikaa ja myös niin useasti että koira tajuaa mistä on kyse - ettei eteen päin pääse kuin menemällä nätisti. Niin. Haaveissa on.

Esa ei päässytkään tulemaan niin pian kuin olin kotona, joten lähdimme vielä Foxyn kanssa metsään lenkille. Alkoi jo hämärtämään, joten kuvatkin on vähän pimeitä.
1088094.jpg

1088107.jpg
Tässä sieltä myös videota. Foxya alkoi rallituttamaan. Kännykkäkamera kun on mitä on, se ei aivan pysynyt mukana vauhdissa.



Kotiin päin mennessä sain vielä viestin että esitykset vain venyy ja venyy, joten menee vielä tovi. Joten me kiivettiin takapihalle ja minä aloin puutarhahommiin. Revin villiviinit irti lahoavasta pergolasta ja nostin sen lahon häkkyrän seinää vasten talveksi, jos sen vaikka voisi vielä korjata keväällä. Villiviinit rehottaa nyt tuolla pihalla. Siivousurakan jätin toiselle päivälle... Foxy yritti kovasti auttaa minua sotkemaan ja repimään viinejä, mutta ilmeisesti sille tuli vähän kylmä, sillä se päätyi revittelemään pihaa pitkin ja poikin ja teki sitä aina siihen saakka kun Esa pääsi tulemaan.



Nyt ollaan oltu sisällä lämpimässä jo niin kauan, että on saatu kerättyä voimia jälleen ja jaksaa touhuta. Tuossa se puree luuta sohvalla minun vieressä niin reunalla, että se tippuu vähän väliä. Olen sen muutaman kerran nostanut ja aina kun se tippuu katse kääntyy minun suuntaan... Ja nyt haukutaan naapureille. Illalla olisi taas nätö-harkat, jospas selvittäisiin sinnekin.