On ollut kirkkaitakin hetkiä, mutta arvaatte varmaan, että vettä alkoi satamaan juuri kun päästiin Foxyn kanssa kentälle. No, laitettiin siihen kuitenkin pari aitaa rinnakkain, raahasin myös pussi ja kepit. Niitä mentiin ehkä kolmesti kaikkia. Sitten pois, ettei pussi kastu. Foxy on ihan hulluna menossa pussiin aina kun huomaa sen. Saa nähdä muodostuuko siitä vielä himo-ongelmaeste. :)

Sateista päivää olen sitten viettänyt netissä. Aina silloin kun se toimii... Yhteys nimittäin takkuaa vähän väliä. Aamupäivästä ennen kuin Esa lähti töihin, siivoiltiin, minä tein Esalle töihin kakkua kutosvuorolaisille, kun ne kaikki lähtee nyt kouluun ja kuka minnekin - työt loppuu. Tein "mokkapaloja". Heittomerkeissä siksi, että ohje on sellainen ikivanha, jossa määrät ilmoitetaan kahvikuppeina ja lopputulos on niin suklainen ettei siinä ole mokkaisuudesta tietoakaan, mutta sitäkin parempaa se on. :) Pellillisen annoin mukaan, että pitäisi kuudelle miehellekin olla tarpeeksi. Se voi olla, että perjantaiksi saan tehdä kaksi satsia lisää, Esa jostain syystä halusi viedä jo tälle porukalle kahvit ja sitten vielä uudestaan kun itse lähtee ja minä tietenkin vien omille työkavereilleni myös.

Netissä olen viihtynyt erityisen hyvin tämän parissa... Ja olen vasta menossa marraskuussa 2005! :) Mutta kun aihe on mielenkiintoinen ja vielä hyvin kirjoitettu, niin silloin jaksaa kyllä lukea.

Foxy sai viime viikonloppuna uuden lelun, pidempi kuin se itse :)
853923.jpg

Foxylla on jo melkoisen tuuhea parta...
853922.jpg