Tänään käytiin Saara-tytön ristiäisissä ja voi kun se onkin sitten pieni suloinen piipero! :) Nukkui seremoniat ja oli muutenkin oikein mallikkaasti.

Aamusta ehdittiin taas koirien kanssa hankimarssille, vaikka Esa upposikin nyt useamman kerran, yöllä ei ilmeisesti ole enää tarpeeksi pakkasta. Mutta aurinko paistoi taas nätisti ja oli mukava kävellä hangilla - minä en uponnut kertaakaan. Paikoin hanki oli jäätynyt aivan kiiltävän kovaksi ja laskettiin pyllymäkeä. :)

Ja nyt kun mulla vihdoin ois kuvia, niin typerä vuodatus ei niitä jaksa tänne laittaa!! Enkä ymmärrä, miksi linkit ja Foxyn kuvat oikeassa laidassa ei enää näy. Ne näkyy vain esikatselussa! *huoh* Kaipa se johtuu tuosta vuodatuksen uudistamisesta, mutta olen kyllä katsellut että muilla vuodatuksen käyttäjillä kaikki on ihan ok... :(

No, me kuitenkin nähtiin supin jäljet! ;) Siinä mulle jännitystä kerrakseen, eihän Foxy niitä edes touhottamiseltaan huomannut. Tai sitten se touhotti juuri niiden takia... Kuka tietää. :) Tai itseasiassa minähän en ole vielä edes varma minkä jäljet ne on... Laitoin juuri kyssäriä forumillekin, jos vaikka tätä blogia lukevat eivät osaa minulle kertoa. Nyt kuitenkin sain lisättyä kuvatkin. Jälki oli n. 5cm leveä ja korkea ja askellettu pareittain.

Today we had a camera with us, but now I won't be able to put them online, something's not working well on my blog server. But I'll be sure to add them later, because I think we saw some raccoon dogs traces on the snow - Foxy didn't thought she was too fussed about something else, or then it was those traces she was all over about. :) I got one here.

Now I got all the rest of the pics too. :)

Tuulispäänä Like a gust of wind!
1462021.jpg

Supin jäljetkö?? Could it be a raccoon dog?
1462040.jpg

1462713.jpg

Tännekö se meni?? Did it go here??
1462026.jpg

Kattokaa kun oon korkealla!! Vau! Gee! I'm high!
1462028.jpg

Nättinä lumella. Pretty on snow.
1462061.jpg