Laitoin uuni tuoreen videon video-sivun alimmaiseksi. Olen pitänyt tarkoituksellista päivitystaukoa. Tänään on sitten taas pentukurssi, saas nähdä mitä jännää keksitään. Videon perusteella Foxylla tuntuu olevan hieman ylimääräistä energiaa, joten lenkin paikka on taas ennen pentuilua.

Tein viimeisen työpäivänikin. Jospas tämä elämä alkaa tästä taas hymyilemään. Olen juuri katselemassa mökkejä viikonlopulle... :) Reissu meinasi jo peruuntua, Ruotsiin ei lähdetäkään, kas kun meillä ei ole koirakansalaisen passia, joten ihan Suomessa vaan, ei me vielä kaikkea olla nähty. Parsonäiskää mennään moikkaamaan joskus myöhemmin sitten.

I just put a new video, it is of Opa and Foxy playing, unfortunately, no sound, but it was really funny to watch, since Opa NEVER plays. :) I had my last day at work today and then we're off for holidays. First weekends is dedicated for my friends weddings, then we're going to visit my brother in Joensuu and another one in Helsinki. After that a long weekend in some cottage... I'm just surfing the sites to rent one. I feel like I deserve this holiday. So we're not going to sweden after all, Foxy can't have a passport yet. Puppytraining today... accoding to the video, she really needs good running in the woods before we go and ruin the whole training.