Eilen Kaisa oli väsännyt meille aika mutkikkaan radan, jotain saman tyyppistä oli kai ollut Oulussa viime viikonloppuna kolmosten radalla. Aikamoista vääntämistä... Mulla meni tovi hahmottaessa ja sitten vielä ekan kerran jälkeen paranneltujen ohjauskuvioiden sisäistämisessä. :P Vähän välilä videolla huomaa kun olen selvästi "ajatusvaiheessa" eli -kuinkas se tästä jatkuikaan... Oikeasti, jos ei tuo minun radan muistamiseni tuosta parane, niin me ollaan Foxyn kanssa aika pulassa! Tämä video on otettu vasta toiselta yritykseltä, kun tosiaan noita minun ohjauskuvioitani vielä paranneltiin ja kokeilin paranneltuja versioita monessa kohtaa, ilman kuivaharjoittelua! Joten siksikin on hyvin töksähtelevää tuo ohjaus. Mutta jos ja KUN totta puhutaan, minun ohjaus vain on töksähtelevää. Se on suorastaan aivan kamalaa katseltavaa! Olen ihan kamala!!! Noooh.... tässä on vuosia ja taas vuosia aikaa kehittyä. :) (Ja sitä vauhtia Lotta lisää! ihan älytöntä hipsuttelua edelleen....)

Tässä siis radan pätkä. Toisen putken jälkeen siellä takana on kaksi hyppyä ja Aan jälkeen vielä yksi hyppy.

Niin, ja meillähän oli ne kisat ensi viikonloppuna! Juu. Juurikin tämän radan juoksemisen jälkeen Foxylla sitten alkoi ne juoksut. Että nuo treenitkin jäi lyhyeen, kisoista puhumattakaan... Vaan kun ajatellaan positiivisesti, ne juoksut ei varmaan tänä vuonna sitten osu samaan aikaan Agirodun kanssa! :D Jipii!